loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 165 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

ای هوای دیدنت سوز آه من

گوشه ابروی تو قبله گاه من

کشته این حسرتم کز چه رو ای گل

چهره پنهان می کنی از نگاه من


به جلوه خود نازنین یارا

شبی بیارا خلوت ما را


من که صد نی حرف دل در گلو دارم

با خیالت روز و شب گفتگو دارم

کی شود تا من نهم سر به دامانت

از ازل این لحظه را ارزو دارم


به جلوه خود نازنین یارا

شبی بیارا خلوت ما را


ای هوای دیدنت سوز اه من

گوشه ابروی تو قبله گاه من

کشته این حسرتم کز چه رو ای گل

چهره پنهان می کنی از نگاه من


به جلوه خود نازنین یارا

شبی بیارا خلوت ما را
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 2,657
  • بازدید کلی : 26,132