loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 74 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

خندهی گل

میخندم میخندم من بر دنیا میخندم


بر دنیا ای زیبا من چون گلها میخندم


گل من رفتی به كجا


كردی دل خون تو مرا


چو شوی از من تو جدا


من میمیرم به خدا


در پایت جان ریزم از قهرت نگریزم


با لبخندی شادم كن


با پیغامی يادم كن


من شام خاموش تو


تو صبح خندان من


نقشی غم افزا دارد


آغاز و پایان من به خدا به خدا


من موجی سرگردانم


من دردی بی پایانم


با عشق و ناكامیها


هم عهد و هم پیمانم


وصل تو باشد درمانم


نگهت زد آتش بر جانم


تو را جویم


تو را خواهم


من از تو دوری نتوانم


صفا جویم


وفا خواهم


بیا بنشین بر دامانم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 2,933
  • بازدید کلی : 26,408