loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 30 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

پای پیاده می رود
قافله ی نگاه من
تا برسد به چشم تو
ای مه شامگاه من
ای مه شامگاه من
مه شامگاه من

پای پیاده می رود قافله ی نگاه من
تا برسد به چشم تو ای مه شامگاه من

هزار حرف گفتنی دارم و دم نمی زنم
کاش خودت بخوانی از پنجره ی نگاه من



پای پیاده می رود قافله ی نگاه من
تا برسد به چشم تو ای مه شامگاه من

شب است و شب
و سایه ها
و جغدها خرابه ها
میان این سیاهه ها فقط تویی پناه من

وقت سفر عزیز من ساز به دست من نده
اسیر مویه می شود مخالف سه گاه من
مخالف سه گاه من

پای پیاده می رود قافله ی نگاه من
تا برسد به چشم تو ای مه شامگاه من
ای مه شامگاه من

پای پیاده می رود قافله ی نگاه من
تا برسد به چشم تو ای مه شامگاه من
ای مه شامگاه من

اگر چه رفته ای ولی قصه ی عشق ماندنی است
یاد تو مانده تا ابد در دل بی گناه من
دل بی گناه من
دل بی گناه من

پای پیاده می رود قافله ی نگاه من
تا برسد به چشم تو ای مه شامگاه من
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 2,858
  • بازدید کلی : 26,333