loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 27 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

دوستت می دارم و بیهوده پنهان می کنم
خلق می دانند و من انکار ایشان می کنم
دوستت می دارم و بیهوده پنهان می کنم
خلق می دانند و من انکار ایشان می کنم

عشق بی هنگام من تا از گریبان سر کشید
عشق بی هنگام من تا از گریبان سر کشید
از غم رسوا شدن سر در گریبان می کنم
از غم رسوا شدن سر در گریبان می کنم

دیده بر هم می نهم تا بسته ماند سر عشق
این حباب ساده را سر پوش طوفان می کنم
این حباب ساده را سر پوش طوفان می کنم

ای شگرف ، ای ژرف ، ای پر شور ، ای دریای عشق
در وجودت خویش را چون قطره ویران می کنم

در وجودت خویش را چون قطره ویران می کنم

ای شگرف ، ای ژرف ، ای پر شور ، ای دریای عشق
در وجودت خویش را چون قطره ویران می کنم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 2,890
  • بازدید کلی : 26,365