loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 29 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

ای وای من، ای وای من

زد این دل شیدای من

آتش به سر تا پای من


خاکسترم کردی، چه آوردی، تو ای دل بر سرم

دیگر چه آوازی، چه پروازی، که بی بال و پرم


ای فارغ از حال من، چون یاد آورم

رو گرداندنِ تو را

ترسم سوز درد من، آه سرد من

گیرد دامن تو را

کردی جفا دیگر مکن

چشم عاشق را تر مکن


ای چشم من، گریان مباش

اینگونه اشک افشان مباش

حیران و سرگردان مباش

در گردش گیتی، رسد روزی، به پایان هر غمی

دست نگار ما، داغ دل را، گذارد مرهمی


دست غارت از چه رو، آه ای لاله رو

بر جانم گشودهای

از تو چه شد حاصلم، همین کز دلم، قرارم ربودهای

کردی جفا دیگر مکن

چشم عاشق را تر مکن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 2,865
  • بازدید کلی : 26,340