loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 71 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
شب که از ساز دلم ناله برخیزد

نغمه ها در جان من شعله میریزد



سر به دیوار غمت میگذارد دل

اختران را تا سحر میشمارد دل



یک ستاره میشود روشن و خاموش

همچو من گویا کشد بار غم بر دوش



تا سحر

در سفر

ازدل شبها

یکه و تنها

اختر من گه نهان گه شود پیدا



عاقبت گیرد شبی این سفر پایان

اختر عمرم شود از نظر پنهان



تا سحر

در سفر

از دل شبها

یکه و تنها

اختر عمر من است این فلک پیما
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 2,948
  • بازدید کلی : 26,423