loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 35 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

بی تو ای روشنگر شب های من
ه می زد نالهبر لب های من
در دلم از وحشت بیگانگی
خنده می زد لاله ی دیوانگی
در بلور اشک من یاد تو بود

در سکوت سینه فریاد تو بود
مخمل سرخ شفق رنگ تو داشت
پرده های ساز اهنگ تو داشت
بی تو بودم لیک اکنون با توام
خود نمی دانم که این من یا توام
بی تو غمگینم دمی بی من مباش
جان شیرینم جدا از تن مباش



من شب پایان پذیر هستیم
لحظه ای دیگر نپاید مستی ام
تو فروغ آفتاب روشنی
من چو می میرم تو سر بر می زنی


شعله ی رنجم ز من دامن بکش
بند دردم پای خود از من بکش
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 2,853
  • بازدید کلی : 26,328