loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 56 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

تو اي شمع بزم كسان

همآواز بوالهوسان

قصه مگو تو دگر ز وفا

شكستي چون بال مرا

نپرسيدي حال مرا

وه كه چه غافلي از دل ما

مجنون ز بلاي دلم

گردون ز رضاي دلم

دريا ز صفاي دلم

عمري ز نواي دلم

حيران شدهاند

چشمم ز وفاي دلم

گريد ز براي دلم

جمعي ز حكايت دل

هر شب به هواي دلم

گريان شدهاند



گفتم دستم گيري به وفا

هر دم بيني افتادهام از پا

تا افتادم در راه غمت

گشتم اي مه پامال تمنا



كي غم داري

تو كه فارغ از غم من

همه شب خفتي

كي از ياري

به تسلاي دل من

سخني گفتي



گفتم دستم گيري به وفا

هر دم بيني افتاده ام از پا

تا افتادم در راه غمت

گشتم اي مه پامال تمنا



يك شب چو من نبردي سري به سينه

تا از صبا گشايي دري به سينه

سينه بود به خدا

خانه عشق و صفا


تو اي شمع بزم كسان



همآواز بوالهوسان



قصه مگو تو دگر ز وفا



شكستي چون بال مرا



نپرسيدي حال مرا



وه كه چه غافلي از دل ما
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 2,874
  • بازدید کلی : 26,349