loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 41 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

مستم اگر من ، مست نگاهم

جز می عشقت باده نخواهم

ای همه جا لطف تو پشت و پناهم

در بگشا دلبرا خسته راهم

در بر خویشم نشان که بی قرارم ...

تاب فراق تو را دگر ندارم ...


گنج من است ای دوست

چشم گهر بارم

دستم اگر خالی (خدا)

دیده پر دارم

به دشت شب ز اشکم ستاره می کارم ...


شبی که از تو خبر گرفتم

به آسمان تو پر گرفتم

از آتش نگاهت شرر گرفتم

به دیدن تو جان دگر گرفتم

من از نسیم نفست ثمر گرفتم (ای دوست)


گنج من است ای دوست ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 2,902
  • بازدید کلی : 26,377