loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 25 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)


از در درآمدي و من از خود بدر شدم گويي كز اين جهان به جهان دگر شدم

گوشم به راه تا كه خبر ميدهد ز دوست صاحبخبر بيامد و من بيخبر شدم


گفتم ببينمش مگرم درد اشتياق ساكن شود، بديدم و مشتاقتر شدم


چون شبنم اوفتاده بدم پيش آفتاب مهرم به جان رسيد و به عيوق بر شدم

دستم نداد قوت رفتن به پيش يار چندي به پاي رفتم و چندي به سر شدم

تا رفتنش ببينم و گفتنش بشنوم از پاي تا به سر همه سمع و بصر شدم

من چشم از او چگونه توانم نگاه داشت كاول نظر به ديدن او ديدهور شدم

بيزارم از وفاي تو يك روز و يك زمان مجموع اگر نشستم و خرسند اگر شدم

او را خود التفات نبودش به صيد من من خويشتن اسير كمند نظر شدم

گويند روي سرخ تو سعدي كه

(چه) زرد كرد اكسير عشق در مسم آميخت زر شدم

برچسب ها محمدرضا شجریان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 2,926
  • بازدید کلی : 26,401