loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 32 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
خدايا خدايا يگانه تويی

همه گريه ها را بهانه تويی

نگارا نگارا تو باغی بهاری

دل ساده ام را تو نقش و نگاری

شدم چو گلی ز ريشه جدا

به من برسان بهار مرا



بهارا بهارا بهانه مگير

ز خاکستر ما زبانه مگير

کوير دلم را تو باران نوری

تو رودی تو دريا تو شوق عبوری

جدا ز تو اَم غبار هوا

به خود برسان دوباره مرا



جدا ماندم همچو نی تنها از نيستانها

حکايتِ دل ، به ناله کنم

غمی دارم همچو مولانا از جداييها

شکايتِ دل ، به ناله کنم



چو نی گر شکستم صدايم تو هستی

تو را می پرستم خدايم تو هستی . . .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 2,886
  • بازدید کلی : 26,361