loading...
کوی مهر
آخرین ارسال های انجمن
کوی مهر بازدید : 44 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

هنگام شب آمد

دل در طلب آمد

جانم به لب آمد

كه غم تو به سر نشود


وای از شب هجران

من سر به گريبان

چون شام غريبان

چه شبی که سحر نشود


شب و پرده ی راز

دل و اين سوز و گداز

من غرق نياز

تو و آنهمه ناز


شمع عمرم به سحر نرسد

گر سوز دلم به ثمر نرسد


من مرغ شباهنگ توام

ای گل به خدا . . .

دلتنگ توام

در چنگ توام

رام توام


من . . .

که اسير خيال توام

تشنه ی جام وصال توام

ای آشنا به دردم

من از تو برنگردم

به تو جز وفا چه کردم !


من مرغ شباهنگ توام

ای گل به خدا . . .

دلتنگ توام

در چنگ توام

رام توام . . . . . . .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 2,887
  • بازدید کلی : 26,362